Tuesday 8 November 2011

Girl DAY out

Today aku keluar dengan girlfriend aku.. Haaa girlfriend aku ni maksud nya kawan kawan aku la..Lama tak hangout dengan dowang.. So this time ada peluang kami keluar but sorang missing sebab dia tak dapat nak keluar.. Selalu keluar tak cukup colum.. Sangat sedih tapi kami just chill sebab bila lagi nak keluar kan.. Ok jam menunjukkan pukul 2.30pm..Pinat amek aku kat rumah..Janji pukul 2..Biasa la nak amek yang lain kan.. Bila semua dah kumpul..Decide tempat nak pergi but bila decide maacam macam tempat..Pangkor la,teluk batik..Haaa amik kau bukan main jauh kan..Jam dah pukul 3..Mana nak gerak..Lastlast decide pergi la rumah kedua kteowg apa lagi kan TESCO la jawapnya.. HAHA..Kteowg balik kalau tak pergi tesco bukan kami la namanya.. HAHA sampai orang TESCO boleh kenal.. Ish3 but kteowang pergi sane bukan beli barang apa ..Just jalanjalan dan karoake..Tak karoake bukan kteowang namanya.. HAHA dah takda yang decide tempat.. Decide pun bukan main jauh.. So berjalan la dalam tesco.. :)


Sampai je TESCO first place kteowang pergi makan sebab perut sudah berbunyi bergendang bagai nak gile..So kteowang pegi makan dulu.. Aku makan nasi ayam sebab tengahari tak makan..Yang lain makan maggie goreng..Aku dapat cepat dorang dapat lambat padan muke kena tnggu lame mamak tu masak.. Haha oke lepas makan kami pegi karoake pulak..Datang TESCO kalau tak singgah karok tak sah oke! Kami memang gile karok.. HAHA if nak karok ajak la kteowang..Hehe kami amik sejam je sebab tekak ni untuk sejam je..Lamelame nanti ilang tekak.. Haha macam macam lagu kteowang pilih..Lagu versi sarawak pun ada..Sengal punya syafiqah..Pelikpelik dia amek lagu tapi aku layan je duet dengan dia.. Haha sedappp oooo!!Bila dah sampai sejam tu keluar la apa lagi kan..Then si pinat dia decide bergambar dalam tesco??What..So funny oke..Tak pernah dibuat org..Haha covercover ni tau amek gambar..Pinat buat keje dia dah..Tapi kteowang layan je sebab kami MEMANG minat bergambar..Bila dah bergambar memang tak nak dilepaskan.. hehe :)
Ni je gambar yang amek tu..

Pinat and me with bearbear.. Hehe

Pu3,me and pinat..Culik kejap bear ni..Dalam hati bear ni mesti kata..Deme ni dah takda keje kan.. Haha ada aku kesah bear?? :P

Pinat and syafiqah..My bro n sis.. Haha

Lovelove <3 bear again.. Haha

Kami memang gile bear..Tapi bear gile kteowang tak... Haha

I kill you friend because you make me crazy.. Haha


Naik basikal balik kolej masing masing :) Oke bila dah habes posing dalam TESCO tu posing kat luar tesco pulak..Haha ish3 kesian camera tu kena dengan kteowang..Sabar oke!!Hehe..Ini la hasilnya :)


Tapi sebelum bergambar diluar kteowg beli aiskrim and donut..Sedapp ooo!!Terasa ingin lagi.. Haha



Dorang ni mencurahkan kasih sayang tak dah lama tak bersama.. Haha

Kiss me.. kiss me.. Haha

Pinat and me <3

Tiga dara pingitan dan gilai ramai. Haha

Posing baik punya..


Sweet.. I like this pic :)





That's car bawa aku pegi mana je.. Haha oke penat bergambar dalam luar tesco kami pulang la kerumah sebab jam menunjukkan pukul 6..Tapi sebelum balik tu ada benda yang paling kelakar sangat!! Haha gile memang kelakar habes..Ok masa ni ada kereta kat belakang tu then cepatcepat aku masuk dalam kete tapi tak sempat ke belakang..Aku duduk depan berdua dengan puteri..HAHA serius kelakar gile kowt.. Haha bukan main sempit lagi..Semputsemput kteowg!! Dalam kereta gelakgelak bagai nak gile..Haha then berenti la kat tepi tu bagi ruang aku nak kebelakang..Tapi sumpah kelakar kowt!! Haha lepas kejadian tu kteowang gerak balik.. KENANGAN ooo!!

Tapi dalam kegembiraan tu ada sedihnya pulak sebab lepas ni jarang jumpa dah..Dorang pun dah FINAL..Next week aku masuk belajar pulak..Bila lagi nak jumpa kan..Dh la sem 3 ni aku busy..Jarang balik dah..Tak boleh nak keluar macam hari ni kan...Hurmmm tapi apakan daya..Aku terima jela..Huhu 
Oklah that all aku nak cerita pasal petang tadi aku dengan kawan kawan aku..Nanti update lagi ..Take care guys :)





No comments:

Post a Comment