Saturday 26 November 2011

Bercuti DI DESA WATER PARK

19.11.2011 tarikh ni aku pergi mandi-manda dekat WATERPARK..Aku pergi dengan kawankawan KOLEJ aku..Seronokkkk sanggaattt waa cakap luu :) Okeee aku gerak dari kolej pukul 9am macam tu sebab nak tunggu KAWAN sorang lagi..Dia naik kereta lain sebab full kereta kteowg..Kteowg pegi naik kereta sewa..Kami dah biasa sewa dengan orang tu sebab senang sikit, dah kenal kan...Kami pergi dalam 5 orang jeee sebab time tu orang belum masuk kolej lagi..Oke ceritanya lepas gerakk tu first place kteowang pegi pee lagi kan..SARAPAN dulu la...Lapa ni!!HAHA..Makan sedapsedap juga la..Tapi aku tak tau kat mana sebab kawan aku yang bawa..So aku follow up je..Jangan bawa tempat yang bukanbukan sudah la..HAHA..Lepas breakfast tu kteowg gerak pergi mandi..Pukul 10.30 dah sampai tempat tu..Tak jauh juga la..Bolehh laaa!!Sampai sane je check in dulu..HAHA check in bayarr masuk laa...Masukmasuk jeee perrr ramai gileee orang yela cuti sekolah kan..Then kteowg tukar baju..Beli pelampung share untuk 2org RM10..Boleh la murah SIKIT..Lepas beli tu terus main  GELONGSOR laaa..HAHA..Best gileee..2x kteowg naik sebab best sesangattttt..Lepas naik tu kteowang gerak yang bulatan air..Tak tau nak cakap apa..HAHA!!Pandaipandai korang la imagin ye..Dalam air boleh pun buat lawak kan..Tariktarik pelampung orang..Taknak bagi lepas..HAHA sumpah kelakar..


Okee lepass habes main tu kteowang main satu lagi..Main ombak..HAHA yang ni pun lawak gile..Ombak bukan main tinggi kowt..Melantun-lantun kteowang..HAHA tapi memang best..Gelakgelak je kat situ..Dengan dowang kalau tak gelak tak sah..Dah penat main tu naik la darat..Tanpa disedari aku dengan eyka tak mandi dah sebab hanya kami je yang tau :) Dah tak mandi tu pe lagi kteowg bersihbersihkan badan make-up..Then FINISH!!Sementara tnggu dowang mandi,bosanbosan kteowang pe lagi bergambar la..HAHA walau tak dapat mandi lama kteowang bergambar..Bestt oooooo!!
Eyka wakaka eyh eyh..Time ni panas sangattt !

Time ni panas sebab tu mata kecikk sangattt...
Lepas tunggu dowang habes mandi tu dalam pukul 4 macam tu kteowang bergambar lagi dekat luar..Macammacam gaya keluar dah..Seriussss kelakar gilee..



                                 Time ni semua nak start enjin nak lompat tapi zul je lompat..
Tibatiba dowang angkat aku..Terkejut aku..Sebab tu muke jadi macam tu..HAHA

                                    Yeaahhhh BERJAYA lompat tinggi..HAHA

                                 KAMI mahu pulang sudah :( next time coming again oke..
MISS thisss momennttt :)
Jam menunjukkan pukul 2pm..Perut pulak gendangendang buat lagu pulak kan..So kteowang gerak pergi makan dekatdekat dengan Hospital HKL..Sedap jugaa!Time ondway hujan kemain lebat..Tapi kteowang bawa slowslow je...Dah sampai kedai makan tu orderorder makan terus..HAHA nampak tak lapa kat situ..HEKHEK..Lepas makan kteowang gerak pulak ke KLCC,ingat boleh bergambar tapi tak boleh sebab hujan lebat..Sabar jela kan..Tapi kteowang tetap boleh bergambar dalam KLCC.. ^^____^^


Orang dalam tu HIDUP okee..Gilee kacak...HAHA







Lepas habes berposing dalam KLCC ni kteowang gerak balik sebab jam dah pukul 7pm..Nak hantar aku lagi dekat CHOWKIT sebab family aku dekat sana..Dah penat gelak tu tidur kejap dalam kereta..SENYAP jee..HAHA..Dah sampai chowkit aku trun then habes cite..HAHA..Dowang balik kolej lepas tu..Masingmasing mesti penat gelakgelak tak henti..Kereta kena hantar pukul 9pm sebab janji dengan orang pukul 9..Malam tu aku penat gilee..Lepas makan aku terus tido..Mengantukk gileeee!!Lastly seronok sangat bermandi manda even kejap..Tapi yang penting dapat keluar dengan member rapat...Thankss guyss..Lovelovelove..BAIBAI :)

No comments:

Post a Comment