Saturday 3 December 2011

Bermula pembelajaran di KOLEJ

Salam...
Lama juga aku tak UPDATE blog aku ni macam apa dah jadi kan..Okla aku nak cerita sikit first kelas aku di KOLEJ..Mulamula memang gembira sebab tak change class but lepas berapa hari tu kena tukar kelasss..Fuhh rasa macam nak menagis time tu..Yela pergi kelas yang aku tak kenal orang dalamnya..Aku kenal macam tu je..Tak mesra mana..Tapi nasib aku ada membe roomate aku...Lega sikit la..Myb aku kena berdikari kowt and mesra alam dengan orang..HAHA..Whatever la..Tapi aku boleh tempuhi segalanya..First time ni aku sorangsorang..Selalu aku dengan HAFINA membe kelass dari PRA sampai sekarang tapi now aku pindah sudah..Lalalalala!!Aku masuk je kelas tu aku diam je sebab yela tak biasa kan..Tapi aku rasa aku diam sampai habes sem..HAHA..Kelas tu ada lecture yang aku tak berapa nak paham cara dia ajar..Tapi takpla aku cari jalan sendiri macam mana nak stdy subject uh..Sem ni banyak sangat assingment lecture aku bagi..Aduhhhh!!Keje group banyak lak..Aku harap la group aku buat keje..Aku pun same..HAHA..Insyaallah sem ni aku stdy lebih..Nak naikkan pointer LAGI..HUHU...sEM ni agak pendek juga la..Maksud aku belajar gile cepat..So kena kejar tu ini..Final pulak bulan 3..hAAAAA terkejut ke tak..BULAN 12 ni MIDBREAK then continue mid term..Haaaaaa...Actually aku rasa rindu sangat kat kawankawan aku diPERAK..Dowang alwys buat aku gelakgelak tau..Tak henti okeee..Tu sebab aku seronok sangat bile balik perAK..Boleh jumpa kekasih saya uh..HAHA..That all aku nak cerita tentang Pembelajaraan aku SEM3 ni..OKEE baibai..Have a nice day guysss!!

No comments:

Post a Comment