Wednesday 14 December 2011

Tarikh bahgiaaaa !

Salam...
Heyyy lame tak update blogger kan..Sorry veryvery busy because i have a lot assingment want to do dengan subject yang banyak kena carry...Okey aku nak bagi tau apa yang aku bahagia sangat sebabnya 10.12.2011 aku keluar dengan my lovely BOYFRIEND and kawankawan aku...Happy sesangat tau..Okey kteowang gerak dari HOSTEL pukul 12 macam tu sebab semua bangun lambat..Haha mengantuk semalam tidur lambat..Aku tidur dekat luar sebab kalau tidur dalam bilik sampai tengahari aku tak bangun so aku tidur kat luar..Okey bila semua dah siap,kteowang gerak pegi beli tiket dulu..Berpecah menghala ke KL SENTRAL, PUDU RAYA dan TITIWANGSA..Then jumpa kat Time Square..Sebab berpecah nak beli tiket balik untuk cuti midterm ni sebab taknak jadi macam hari tu..


Okey bila dah setel beli tu aku ternampak pulak kawan aku kat KL SENTRAL, malas aku nak tegur sebab dia dengan kawan dia..Mayb kawan kan.. Lepas tu aku gerak pegi TS..Masukmasuk je gerak pegi toilet dulu..Huhu then tunggu eyka and kak tiqah sampai..Tapi sebelum uh kteowang pegi tengok tiket wayang dulu sebab nak tengok cite OMBAK RINDU..Beratur panjang gile tapi nasib cepat..Tengok tiket pukul 7.10 perr lambat gile..Sedih sangat..Cari la cite lain...Ada cite kartun tu tapi tak ingat namanya..Nak amek tapi pukul 3..Tak bole juga sebab SI DIA tak sampai lagi..So yang ada pukul 7.10 tapi alang alang ada pukul 7 baik amek cite OMBAK RINDU kannn..Yeyyyy akhirnya dapat juaaa...Lepas beli tiket tu pegi la makan..Lapaa gilee..Kteowang gerak pegi SUNGAI WANG..Makan KFC..


Lepas makan tu kteowang tunggu Dia kat TS..Dalam pukul 3 macam tu la kowt dia sampai ..Terserempak dekat toilet..Rasa macam tak sangka jumpa dia..Sebab rindu sesangat kat DIA..Lama tak jumpa dia..Boleh kira dalam sebulan lebih macam tu..Yela now dia cuti sem..Aku masuk belajar balik..Tapi bila dia masuk balik,aku cuti sem..Haaaa nampak tak berlainan..So susah sikit nak jumpa...Tapi sumpah aku rindu sangatsangat kat dia..Nasib la boleh mesej dan call..Kalau tak ada semua tu memang aku gila..HAHA tapi tak gile kowt cuma sedih la tak jumpa DIA kan..Aku gerak dengan dia..So berpecah..HuhU..Nak tunggu pukul 7.10 bukan main lama..So berjalan dalam TS tu..Pegi sungai wang balik sebab dia tak makan lagi..Aku ikut jela aslkan ngn dia..HAHA nampak tak gedix kat situ..Ahhh gedix pun dengan dia bukan dengan orang lain..Aku memang macam tu suka ngendeng ngn orang..Nasib orang uh tak marah..Hekhek..Okey pendekkan dah pukul 7.10 masuk la wayang uh..Layannnzzzz abes cite uh..Romantik gileee dan sedih juga laa...Ada yang menanges..Huhu tapi si kacak ni tak nanges..HAHA..Bila dah habes tu aku tak tahan nak ke toilet..Sumpah kelakar..Aku tak tau la dia tau ke tak..Sampai kat monorel terus pegi toilet..Hakhak..Tapi rasa macam taknak lepaskan dia la sebab rindu sangat..Huhuhu..Tapi nasib ada tangkap gambar dengan dia so tak la rindu sangat kan..HOHO..




Itu je la aku nak cerita kisah aku cuti weekend ni..Jumpa insan yang tersayang..Haha..Tapi memang happening gile la sebab keluar dengan orang yang aku sayang si dia,eyka,fyna,yana dan kak tiqah..Lovelovelovelovelove themmm so muchhh :) Okeyyy BAIBAI...




No comments:

Post a Comment