Wednesday, 23 November 2011

Datang KOLEJ semulaa..Azammm BARU

Salam..
Lama tak update blogger..Rindu sangat pulak.. :) Oke firstly nak cakap aku sekarang sudah ada di KOLEJ..Hari jumaat sampai sebab esok nya nak pegi jalanjalan..Oke fullstop seronokkkkkk leeeeeee..Tiket aku pukul 11.25am..Sampai KL pukul 1.30..Agak cepat juga la sebab naik tren ETS..Lajuuu oooo tren uhhhh...Tapi memang best..Aku biasa naik tren tu je..Tak naik bas or tren lain..TAK BEST !!Okeee sampai sana je hujan bukan main lebat ooo..Tapi nasib kejap je..Kalau tak memang aku keras kat KTM SENTUL tu haa..Teksi dah la takde time tu..Memang nak nangis kowt..Tapi nasib ada satu teksi untuk aku..ALHAMDULLILLAH :) Dah sampai je kolej aku berlari naik bilik hantar barang sebab berat sangat, aku nak daftar masuk KOLEJ lagi kann..So lepas hantar je beg tu aku pergi la daftar..Dalam ondwy tu aku terjumpa member bilik aku..Haha aku serbu dowang..Rindduuuuu gilerrrr kowtttt..Oke aku potong lain dowang..Haha kesian orang belakang penat beratur aku potong line..Hekhek jangan marah ye..LALALALALA !!
Lepas habes daftar tu masingmasing kemas barang tu..Penat juga la..Malam tu tidur awal sebab nak keluar esok kan..SEMANGAT TU!! HAHA
Next blogg..Baibai :)


No comments:

Post a Comment