Saturday, 29 October 2011

My old friend

Hye everyone.
Aku sebenarnya SEDIH pun ada dengan BESFRIEND aku sebabnya aku gaduh dengan dia lebih kurang 3hari tak bertegur.. Aku dah lama kawan dengan dia sejak dari kecik lagi.. Dulu masa kecik2 aku suka dia.. HAHA cinta budak2 ngek nguk time tu.. Ok aku nak cerita PASAI pa aku gaduh dengan dia sebabnya atitude dia yang aku tak berapa suka.. Aku just jujur dengan kata-kata aku je.. Tapi lain pulak jadinya.. Aku taknk kehilangan kawan aku tu yela sejak dari kecik kan kawan.. Sapa yang nak hilang macam tu je sebab benda macam ni.. Pagi ni aku mesej dia minta maaf.. Ingat dia tak reply tapi dia reply juga..Dia dah MAAFKAN aku.. Gembira tak terhingga.. tADI pun kteowang dah berbaik-baik balik semula :) 
Oke itu je nak cerita tentang kawan aku ni.. Friend forever ya ^___^

No comments:

Post a Comment