Monday 24 September 2012

With them at KLCC

Salam.

23/09/2012 is my date i'm hangout with love and my sister,her fiancee. Firstly, before aku keluar dengan mereka, aku ada kursus. Kursus tettt. HAHA. Happy kowt keluar time tu. Aku sebenarnya tak plan pun nak keluar lepas kursus tu. Pagi tu aku bangun pukul 7am sebab sabtu tu aku tinggal dengan fyna, dua orang je tinggal dalam bilik tu. Haaa tak ke macam-macam boleh jadi. Tapi memang dah jadi pun. Malam sabtu tu pukul 12 kowt aku dengar ada orang ketuk pintu kuat gile. Aku nak buka pintu tanya siapa, tapi tak siapa jawap. Haaa mau aku dengan fyna kelam kabut lari pergi depan kan. HAHA. Tapi sumpah takut gile. Tapi kitaorang buat bodoh je taknak layan sangat perasaan takut tu. So kitaorang tidur laa. Ok balik pada cerita ahad tu. Lepas habis ceramah yang bosan dan membuatkan aku nak tertidur dan banyak kali juga la ke toilet kan. HAHA tapi lepas habis ceramah tu semua balik. Tapi sebelum balik sempat bergambar dulu tau :)

Jiha,fad,aku,fyna and ajoy :)


Dah balik tu masing-masing gerak tempat lain. Aku dengan kakak aku,dorang lain sebab nak hantar fyna balik puncak alam. Aku tak follow sebab nak keluar dengan kakak dengan nadzmie :) Aku pun pergi rumah sewa kakak aku sebab nak salin baju dan nak amik beg untuk balik rumah. Beg aku tak muat nak masuk baju. Haha almaklum lah perempuan kan. Lepas settle semua aku pun amik dia kat Hostel UTM. Ahh tak sabar nak jumpa dia. Rindu yan teramat kowt. Huhh. Nasib aku ingat lagi tempat nak ke hostel dia kan. Haha kira pro jugak la ingatan aku ni kan. Huewhuew. Tak dijangka dan tak diduga dapat jumpa akhirnya. Sumpah rindu gile kat dia :( Dah amik tu gerak pergi KLCC nak tengok wayang apa menarik hari tu. Dah sampai tu tengok macam tak best je tapi kakak aku ni dengan selambanya kata tengok wayang BAIT. Cite ikan jerung, aku dengan blur anggukkan kepala. Sekali tengok pehhh sumpah taknak tengok dah. Banyak terkejut biasa lah jerung kan. Makan makan orang. Ishhh serammm. Nasib dia ada kat sebelah. Tapi yang kelakar nya  kan bila terkejut aku pegang kakak aku, lepas tu kakak aku kata' nadzmie sebelah tu pergi laa kat dia.' Haha terlupe pulak ada dia sebelah. Tapi sumpah cerita tu benggong sangat. Dah habis cerita tu aku tak tahan nak ke toilet. Kelakar aaaa siap dia kata tahan tahan. Ahhh malu aaa nampak sangat aku tak tahan sangat. Sementara nak tunggu pukul 7pm pergi lah beli tutti frutti. My favourite aiskrimm. Nyumnyum ! Kat situ my cousin kerjaa dapat DISCOUNT fUHH BEST gilee. Then lepak kat taman KLCC tu. Lama tak lepak kat situ. Tapi lagi sekali lepak dengan dia kat KLCC. Dulu pun kat KLCC. Suke sangat pergi situ. Tapi pergi situ kalau tak tangkap gambar bukan kami lah :)



Candid :)

Sukee gambar tu!! Dah magrib tu gerak balik sebab aku pun nak balik tren pukul 9. Sedihh aa nak pisah dengan dia lagi. Tak dapat jumpa. Tapi aku harap 1hb ni dapat jumpa dia lagi sebab special day for him :) Otwy hantar dia tu dalam kereta aku membebal je. Haha. Sebab taknak lepaskan dia balik. Okey say goodbye to him :( bai biee. Lepas hantar dia balik hantar aku pulak kat KL SENTRAL. Otwy tu aku senyap pulak dalam kereta sebab takde dia. Huuu lepas hantar aku tu kakak aku pun gerak balik. Bai bai juga ^___^
That moment i will remember until die. Thankz sayang 





No comments:

Post a Comment