Wednesday 13 June 2012

Salam 1Malaysia . 

Dah masuk sem 4 ni macam macam dugaan yang datang..Kelas alhamdullillah okey..Aku tak kisah sangat kelas sebab dah berdikari sem lepas kan sorang sorang..HAHA..Sem ni aku carry 7subjec and credit hours pun boleh tahan banyak juga..So azam aku SEM ni nak naikkan pointer and dapat DEKAN!! Aku nak berusaha dan berusaha..Usaha tangga kejayaan..Yeyyyy! Firstly, dah masuk sem 4 ni tak nak lah main main dah sebab sem 4 kan..Subject semua berat berat..So tanggung aaa kan..Hukhuk..

Yang kedua aku fikir pasal dia..Sejak dua tiga hari ni macam dua dua dah lain..Tak macam dulu..Aku tak tau sama ada aku salah ke apa..Aku taknak kehilangan orang yang aku sayang lagi..Cukup lah seorang kan..But if dah takde jodoh aku terima segalanya..

 AKU SAYANG KAU LAGI SEKARANG & SELAMANYA . .



No comments:

Post a Comment