Thursday 16 February 2012

Hipokrit !

Salam..
Lama juga aku tak update blog..Rasa rindu pulak kan nak typetype ni..HAHA..Ok aku tak update sebab busy sangat sem ni..Ni nak dekat final bulan 3..Haaa wa cakap lu kena study lagi..Tapi study jela kan..Dah memang kena study..Nak taknk kena juga la..HAHA..Okeh aku nak cerita sikit hari selasa kalau tak silap aku keluar makan malam dengan DIA..Bahagia kowt aku dapat jumpa dia keluar makan malam..Bila dah makan tu kteowg lepak kat TAMAN nak tunggu membe dia datang amek..Tapi aku saje je kenekan dia aku ajak dia jalan kat depan hostel..Bila dah sampai pagar hostel perempuan aku cakap baibai nk masuk tapi dia tarik tangan aku kata 'Jangan nak mengada'..HAHA..Pakwe saya marah pulak..Lepas tu pegi la taman..Lepak lepak kat situ..Cerita la bad time story..HAHA..Macam macam bercerita..Ada pulak peristwa terjadi kucing ni tetiba ngending kat aku naik atas kerusi..Terkejut aku nasib tak melatah apa apa kan..HAHA ..Kalau tak segan doh..
Cerita punya cerita dah pukul 11.30..Membe dia datang..Rasa macam taknk pulak lepaskan dia..Huhu tapi baibai juga.. :D


Oke cerita kedua ni ada la someone ni tapi aku tak bermaksud sesiapa pun tapi if ada orang terasa tu nasib la kan..Memang nak bagi kau baca pun..HAHA..SAKAI !Harapkan iman kuat,suci,murni,complete semua aaa tapi bila tang tu perrr sakai nak mampus..Aku bukan nak buruk burukkan kau tapi dah kau macam tu kan..Jaga la perasaan orang sikit if taknak..Jangan la nanti jadi kat engkau or membe membe baik kau sendiri..Kau ada otak,minda,banyak ilmu kan..So pikir laa..Tak susah mana pun nk jaga perasaan orang..Aku tau macam mana kau dulu..Sekarang pun kau dh ubah kepada kebaikkan so tukar la yang lebih baik..Aku cakap ni pun untuk diri aku juga..Tak payah la nak berlagak bagus..Kalau kau rela satu tu hidup kau aman tenteram..Percaya lah !!Kumbang bukan sekor..Lupakan jela kisah lama...
Okla la baibai :D

1 comment:

  1. hahaha kisah kedua tu macam aku tau je.. *TET* kisah ketiga kau x cerita ke?? yang SEDAWA kuat tu.. bergegar 1 unikop.. HAHAHAHA

    ReplyDelete